Ide töltjük föl a megbontással járó chiptuning fényképeit.
Vannak vezérlő egységek melyek koruknál (még eeprom van bennük), de vannak amik annyira újak, hogy van rajtuk tuning elleni védelem, melyet fel kell oldani belülről, hogy módosításokat lehessen végrehajtani a gyári tartalmon.
Ilyen esetekben elkerülhetetlen a megbontás...
Sokan aggódnak ilyenkor jogosan... kicsit megszalad a csavarhúzó és egy marék fontos SMD alkatrész máris landol az asztalon, de viccet félretéve ez A MI FELELŐSÉGÜNK ! Szóval aggódnom nekem kellene. De mivel profikkal dolgozunk együtt, így mindenről van belső fényképünk és speciális vegyszereink melyek megkönnyítik a dolgunk és gondoskodnak a munka elvégeztével a megfelelő tömítésről...
A legtöbb japán vezérlő csak belülről volt programozható (Denso, Mitsubishi) a cikk 2010-es, mára már ezek is OBD csatlakozón keresztül programozhatóak...
De akkoriban így csináltuk:
Ezeket meg kellett bontani. Gyakran vásárolunk ilyen esetekre bontott vezérlőt, melyeken lehet tesztelni fékpadi mérések között (ilyenkor kivezetékeljük egy külső csatlakozóra, hogy ne kelljen minden módosítás után újra és újra visszaforrasztani a programozó vezetékeket, így csak újra rádugjuk és már mehet is a módosított program feltöltése...)