Mitsubishi Pajero 3.2 did chiptuning
Ez egy egyedi építésű terep rallye autó
a kategóriájának megfelelő gyári motorjával.
A szabályok csak elektronikai módosítást engedélyeznek.
Habár az autó gyárilag 200 lóerősnek kellene lennie, a fékpadi mérése alapján csak 113 le... és 305 Nm ... Annyi választ kaptunk, hogy lehetséges az egyedi váltó és a terepgumi gördülési ellenállását nem jól kompenzálta a fékpad... no komment...
A legjobb persze, hogy az autó gyári állapotában jobban ment érzésre, mint az előző években lévő tuningolt nagy adagolós, nagy csúcsos, nagy turbós ultra motorja..
Ami persze csak érzés...
Mindenesetre csatolom a mérés sorozatokat...
Jól látszik a diagramokon a változás...
1. Chiptuning programmal: +30Le és +95Nm
2. Chiptuning programmal: +55Le és +110Nm
3. program: már elérte a nyomaték limiter szerint beállítható maximális értéket. Ez ennél a vezérlőnél 504Nm...