Felhívott egy szerviz, hogy van egy kiégett E220 cdi Mercedes amivel kellene valamit kezdenem, mert a részecskeszűrőtől majdnem kiégett az autó...
Elmentem megnézni... már a szerelők nagyjából kitakarították és beszerezték a szükséges alkatrészeket, légszűrőház, kábelköteg....
Az eset az M0-án történt, amikor a tulaj arra lett figyelmes, hogy baromi büdös fekete füst jön a motortér alól, mire félreállt már lángolt... Kiégett a részecskeszűrő körül minden, de szerencsére az első kamionos félreállt és eloltotta...
Az autó regenerált, viszont kilyukadt a részecskeszűrő nyomáskülönbség mérő gumicsöve és az ott kijövő láng vagy meleg kipufogógáz begyújtotta a műanyag elemeket... a fotón jól játszik hogy kiolvadt a dobbetét és a küszöb is megégett.
Szerencse, hogy azonnal volt segítség.... különben elég drága koromszűrő regenerálás lett volna...
Az ügyfél kikapcsoltatta és kért egy optimalizálást, chiptuningot is, hogy ne látszódjon a dpf hiánya.