(2014. December 27.)
Kedves Péter!
Van egy Ford Focus 2.0 TDCI 2006-os autóm (136Le) (motor kód:G6DB).
Szeretnék egy DPF kikapcsolást, EGR beállítást és chiptuningot.
Az EGR-t be lehet olyan módon állítani, hogy ha az autó eléri a 80 fokos vízhőt, akkor zárjon le?
Chiptuning esetén a célom a fogyasztás csökkentés és némi teljesítmény növelés lenne (160Le/380Nm), mindezt a motor/turbó élettartamának csökkenése nélkül.
Fékpadi mérés minden esetben történik? Kíváncsi lennék egy előtte és utáni eredményre is. Ez plusz költséget jelent?
A beavatkozás összköltége mennyi lenne?
Köszönettel:
Gábor
Üdv Gábor
Az egr módosítása valóban érdemes megcsinálni, de nem ilyen "vezérléssel" működik...
A visszavezetett mennyiséget az aktuális befecskendezett üzemanyaghoz rendelik hozzá... Ami egyébként jobb is :-)
A 160le 380Nm könnyen kivitelezhető... általában töltőnyomás emelése nélkül is szoktunk ilyen eredményeket produkálni. Nem minden esetben mérjük meg az autót, mert ezért jelenleg nekünk is fizetnünk kell a fékpad használatáért...
A dpf kikapcsolása 65eft, szerelés 15eft, chiptuning egyidejű munka esetén 25eft, a fékpadi mérés 15eft (2-3 méréssel)..
Üdv Péter