ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.

Tisztelt érdeklődők, ügyfeleink!

A mai naptól (07.17.-07.20.) keddtől-péntekig fejlesztési szabadságot tartunk! A műhelyben néha elérhető vagyok, de munkát nem vállalok.
(Hétfőtől már dolgozom)

Megértésük köszönjük!

Protechnic Motorsport Kft

 
Vissza: Referenciák

Peugeot Partner 1.6 hdi chiptuning és fogyasztáscsökkentés

Peugeot Partner chiptuning, 1.6 hdi chiptuning, fogyasztáscsökkentés, motor optimalizálás, fékpadi mérésekkel...

Egy régi ügyfelem folyamatosan munkákkal lát el bennünket... ez a sokadik autója volt amit optimalizálni kellett.

Szóval itt kimondottan arról van szó, hogy gazdaságos legyen és emellett lehessen megrakva is haladni velük. Ezeket a hangolásokat érdemes fékpadon elvégezni, mert itt mérhető a turbónyomás és többlet üzemanyag együttes hatása és okozott teljesítmény növekvése.

Magyarul 0.1 bar nyomás 8% üzemanyaggal 30Nm nyomaték emelkedést okoz, de további turbónyomás és üzemanyag növeléssel már csak a füstölés növekszik és a nyomaték már csak 15Nm-el... ilyenkor érdemes az üzemanyagot elvenni és mérni a nyomaték csökkenés lépéseit...
Méréssorozattal megtaláljuk a motor optimális chiptuning beállítást.

Ennek eredményeit láthatod lejjebb...

 
Peugeot Partner 1.6 hdi chiptuning és fogyasztáscsökkentés, 1. kép - Gyári szoftverrel
Gyári szoftverrel
 
Peugeot Partner 1.6 hdi chiptuning és fogyasztáscsökkentés, 2. kép - Gyári tartalommal
Gyári tartalommal
 
Peugeot Partner 1.6 hdi chiptuning és fogyasztáscsökkentés, 3. kép - Peugeot Partner chiptuning és motor optimalizálás után
Peugeot Partner chiptuning és motor optimalizálás után
 
Peugeot Partner 1.6 hdi chiptuning és fogyasztáscsökkentés, 4. kép - Peugeot Partner chiptuning és motor optimalizálás után.
A lóerőt lehetne egész 115 lóerőig húzni, de akkor a sofőr nem lenne rákényszerítve, hogy nyomaték csúcson használja az autót(245Nm nyomatékcsúcs 2000-3000 fordulat között). Így viszont erősen csökken a nyomaték, így mindig időben fog váltani a vezető, hogy ott használja ahol a legerősebb!!! :-)
Peugeot Partner chiptuning és motor optimalizálás után. A lóerőt lehetne egész 115 lóerőig húzni, de akkor a sofőr nem lenne rákényszerítve, hogy nyomaték csúcson használja az autót(245Nm nyomatékcsúcs 2000-3000 fordulat között). Így viszont erősen csökken a nyomaték, így mindig időben fog váltani a vezető, hogy ott használja ahol a legerősebb!!! :-)
 
Vissza: Referenciák