ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.
 
Vissza: Referenciák

Mitsubishi Pajero 3.2 did chiptuning

Mitsubishi Pajero 3.2 did chiptuning
Ez egy egyedi építésű terep rallye autó
a kategóriájának megfelelő gyári motorjával.
A szabályok csak elektronikai módosítást engedélyeznek.

Habár az autó gyárilag 200 lóerősnek kellene lennie, a fékpadi mérése alapján csak 113 le... és 305 Nm ... Annyi választ kaptunk, hogy lehetséges az egyedi váltó és a terepgumi gördülési ellenállását nem jól kompenzálta a fékpad... no komment...

A legjobb persze, hogy az autó gyári állapotában jobban ment érzésre, mint az előző években lévő tuningolt nagy adagolós, nagy csúcsos, nagy turbós ultra motorja..

Ami persze csak érzés...

Mindenesetre csatolom a mérés sorozatokat...

Jól látszik a diagramokon a változás...
1. Chiptuning programmal: +30Le és +95Nm 
2. Chiptuning programmal: +55Le és +110Nm 
3. program: már elérte a nyomaték limiter szerint beállítható maximális értéket. Ez ennél a vezérlőnél 504Nm...

A részecskeszűrő, koromszűrő kikapcsolás eltávolítás rutin feladat volt...
 

 
Mitsubishi Pajero 3.2 did chiptuning, 1. kép - Mitsubishi chiptuning, Fékpadi méréssorozat... A különbség +55Le és +110Nm, részecskeszűrő koromszűrő kikapcsolás kikódolás
Mitsubishi chiptuning, Fékpadi méréssorozat... A különbség +55Le és +110Nm, részecskeszűrő koromszűrő kikapcsolás kikódolás
 
Vissza: Referenciák