ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.
 
Vissza: Referenciák

Honda Civic 2.2 CTDI 140 le chiptuning, dpf kikapcsolás, teljesítmény mérés

Lassan egy éve szenved a tulaj a Honda Civic 2.2 ictdi 140 lóerős autójával... A szokásos részecskeszűrő eldugulásos letiltós, elgyengülős, szervizbe járkálós dologgal, ami senkinek sem hiányzik... Hozzánk már úgy került az autó, hogy el volt távolítva a szűrő és ki is volt kapcsolva, de persze nem működött jól... A tulaj elmondása szerint vagy 8x vitte vissza az autót... Pedig Ő megtett mindent... Kevlározott kuplungtárcsa, erősített lendkerék, szerkezet... Ezzel nem is volt gond, de a szűrőkikapcsolás nem sikerült.. maradt egy olyan hiba, ami csak tavasszal derült ki... nem ment a klíma ventilátor így a kocsiban kezdett meleg lenni :-) 3. nekifutásra sikerült megoldanunk... de elölről kellett kezdeni... Honda gép szoftverfrissítés.. végre megy a tempomat, aztán klíma és végül a regenerálás fehér füstje is eltűnt... Már csak egy erős chiptuning kellett neki... Megcsináltam és ma eljött az ideje a megmérésnek :-) Gyári állapotban 140 lóerő és 340Nm a teljesen gyári állapotban 170 lóerő és 400Nm szoktuk optimalizálni- beállítani, ugyanis a kuplungtárcsa ennél a nyomatéknál szokott megcsúszni... Ennél ilyen gond nincs, így 450Nm és 182 lóerős lett...

 
Honda Civic 2.2 CTDI 140 le chiptuning, dpf kikapcsolás, teljesítmény mérés, 1. kép - Honda Civic chiptuning
Honda Civic chiptuning
 
Honda Civic 2.2 CTDI 140 le chiptuning, dpf kikapcsolás, teljesítmény mérés, 2. kép - Honda Civic 2.2 ctdi chiptuning,teljesítmény mérés
Honda Civic 2.2 ctdi chiptuning,teljesítmény mérés
 
Honda Civic 2.2 CTDI 140 le chiptuning, dpf kikapcsolás, teljesítmény mérés, 3. kép - Honda Civic 2.2 ctdi chiptuning,teljesítmény mérés, dpf kikapcsolás, optimalizálás
Honda Civic 2.2 ctdi chiptuning,teljesítmény mérés, dpf kikapcsolás, optimalizálás
 
Vissza: Referenciák