ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning és Motoroptimalizálás teljesítménymérő padon
 
Vissza: Referenciák

BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning

Régóta tudják sokan, hogy szívó motorokat a legnehezebb chiptuningolni és itt érik a legnagyobb csalódások az embert.... Ezért kell fékpadon optimalizálni és használni a benzin levegő keverék méréséhez a szélessávú lambdaszondát... Nem győzöm hangsúlyozni, hogy asztalon nem lehet chiptuningolni benzines motort és a csalódások zöme ebből fakad...

A BMW E30 318is típusa egy általunk nagyon kedvelt és szeretett rendszere, remekül emulálható és a chiptuning valódi eredményeket hoz az amúgy sem rosszul sikerült motoron.

Ez egy szerelő "srác" autója volt, aki maga polírozta, portolta, hengerfej tuningolta az autóját. A motortuning ennyiben illetve egy könnytett lendkerékben kimerült.
Gyári vezérműtengelyekkel volt összerakva az autó.

 A mért teljesítmény a gyári programmal 133 lóerő és 164 Nm forgatónyomaték volt.

A motor optimalizálás, chiptuning 151 lóerőt és 182 Nm forgatónyomatékot eredményezett.

Itt is érdemes megnézni mi történik 3500 fordulatszámig...
A gyári esetben alig éri el a 150 Nm forgatónyomatékot...
A módosítás után végig 165 Nm felett teljesít...

 
BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning, 1. kép - Gyári programmal
Gyári programmal
 
BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning, 2. kép - Gyári programmal
Gyári programmal
 
BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning, 3. kép - BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning
BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning
 
BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning, 4. kép - BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning
BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning
 
BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning, 5. kép - Chiptuning után
Chiptuning után
 
BMW E30 318 is fékpadi programozás, chiptuning, 6. kép - Motor optimalizálás után
Motor optimalizálás után
 
Vissza: Referenciák