(2016. Március 16.)
Szia Péter,
Örömmel olvasom, hogy van ols300 eprom emulátorotok. Remélem használni is tudjátok és nem csak reklám :-)
Van egy épített TDI golf amiben semmi sem gyári a blokkot leszámítva... Szerintem már mindenkinél jártam, de senki sem tudta jól megcsinálni... 2db plcc32 van benne, de ez gondolom nem új info számodra.. Szóval ezt az eprom cserélgetős letöltünk a netről valamit már unom. Van olyan program amivel jól megy, de egyáltalán nem lehet vele normálisan utazni, mert rángat. Volt olyan program ami vállalhatatlan volt, mert ömlött belőle a füst. A mostani nagyjából jó, de a turbó csak 2400-tól tölt...
Van bevált módszered az én autóm összehangolására? Mert ez az emulátoros fékpados dolog nagyon szimpatikus számomra. Várom válaszod! Üdv Atti
Szia Attila,
Jogos az öt pont :-)
Igen, sokan netről letöltött programokat töltenek fel és várják a csodát, ami épített adagolós, turbós motoroknál egyáltalán nem működik....
Szóval ezt valóban emulátorral kell behangolni. Először a 3 baros map szenzort kell felkalibrálni... Aztán, ha épített az adagoló, nem ártana, ha valaki bemérné, hogy milyen fordulaton mennyi a szállítása az adagolónak és az ehhez tartozó feszültség érték, és persze annál a csúcsnál ami az autóban van!!! Célszerű a turbó szabályzás ideális beállításához egy nyomáskülönbség szenzort bekötni... így könnyebb elkerülni azt az esetet, amikor a geometria túlságosan be van zárva és azért kormol a kocsi, mert nincs gázsebesség, se turbónyomás, de cserébe legalább jól meg van fojtva a kipufogó ütem...
Aztán az sem lenne egy utolsó dolog, ha a csúcsot valami hozzáértő rakná össze.. ezeket a 2 lépcsős tdi csúcsokat kevesen tudják jól beállítani és ez a tötykölős becsöpögés és porlasztási kép vizsgálat itt pont semmit nem ér....
A többit telefonon, mert úgy sokkal gyorsabb. És igen ols300 eeprom emulátorral sokkal könnyebb és pontosabb beállítani, de azért így sem egyszerű...
Üdv Csaba Péter
Protechnic Motorsport KFT