Adott egy remekül sikerült motor és konstrukció, de a jó minőségű üzemanyag és a tervezett elhasználódás kicsit hamarabb következett be. Az autó sokadik kényszerített regeneráció után és tisztítások ellenére mégis feladta és megbízhatatlanná vált.
Ha az ember ezzel a helyzettel találkozik, akkor hamar visszasírja az előző autóit. Amikor a részecskeszűrő elkezd vacakolni és az autó hol megy, hol meg csak vánszorog, akkor szoktak felkeresni bennünket és a végleges, de visszafordítható eltávolítás mellett döntenek. A visszafordíthatót, úgy kell érteni, hogy bármikor visszaszerelhető egy koromszűrő és a gyári program visszatölthető.
Az ügyfél kérésére csináltunk egy optimalizálást a fogyasztáscsökkentés és füstmentes működés érdekében.
A mért adatoknál lehet erősebbet is csinálni, de a kérés nem ez volt. Az sokkal fontosabb, hogy sem a váltó, sem a kuplungszettet, kettős tömegű lendkereket ne károsítsa.
Szóval a gyári 150 lóerő és 350Nm, optimalizálás után 184,3 lóerő és 397Nm lett.