ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning és Motoroptimalizálás teljesítménymérő padon
 
Vissza: Referenciák

Fiat Scudo 2.0 16v 120 Mjet egr chiptuning

Fiat Scudo 2.0 16v 120 Mjet

Panasz volt az autó nyomatékéra 2000-es fordulat alatt teljesen halott volt....

Az EGR szelepről a kipufogó gáz útját elzáró szeleptányér ponthegesztése egyszerűen letörött... Nem új keletű dolog sajnos, úgyhogy egy lemezzel egyszerűen lezártuk, majd szoftveresen kikapcsoltuk. De még mindig nem lett tökéletes, mivel a turbót felújíttatta az ügyfél szerelője, így mondanom sem kell jól eltekergették a változó geometriát szabályzó vákuumdob rúdját...

Szóval azt is be kellett állítani, persze még mindig nem oldódott meg a probléma, ugyanis a vákuumkeltő szivattyúról jövő csonk is el volt szennyeződve ezért késett a szabályzás.
Végül minden tökéletes lett és jöhetett a chiptuning. Mondanom sem kell, hogy jó lett, de a kuplung megcsúszott és kb a hatodik programra sikerült megtalálni, azt a nyomaték mennyiséget, ahol még ép nem csúszik meg az autó kuplungja...

Szóval teljesítmény növelés vagy optimalizálás előtt érdemes a kuplungot is szemügyre venni...
 
Fiat Scudo 2.0 16v 120 Mjet egr chiptuning, 1. kép - Fiat Scudo 2.0 16v 120 Mjet egr javítás, chiptuning
Fiat Scudo 2.0 16v 120 Mjet egr javítás, chiptuning
 
Fiat Scudo 2.0 16v 120 Mjet egr chiptuning, 2. kép - Fiat Scudo 2.0 16v Mjet egr kikapcsolás, chiptuning
Fiat Scudo 2.0 16v Mjet egr kikapcsolás, chiptuning
 
Fiat Scudo 2.0 16v 120 Mjet egr chiptuning, 3. kép - Fiat Scudo 2.0 Mjet 120 chiptuning egr kikódolás
Fiat Scudo 2.0 Mjet 120 chiptuning egr kikódolás
 
Vissza: Referenciák