ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning és Motoroptimalizálás teljesítménymérő padon
 
Vissza: Referenciák

Fiat Punto GT motortuning drag verzió

Egy régi 1.5-ös blokk lett 86,4-ről visszahüvelyezve 81mm-es átmérőre, ugyanis a 2008-as gyári GT blokk 2,5 bar turbónyomás és kb 280-300 LE mellett a 4. hengernél szétrepedt... Így inkább biztosra mentünk...

Egyedi gyártású kovácsolt alu hajtókarokat és kerámia-bevonatos Octavia WRC dugattyúkat kapott, így nagyjából mindet ki kell bírnia ennek a motornak.

Titán rugótányérok és hézagoló tőkék kerültek bele, valamint egyedi tervezésű vezérműtengely. Általunk gyártott és tervezett sperr difi, ami egy egész versenyévadot kibírt drag versenygumikkal.

A képek magukért beszélnek.

 
Fiat Punto GT motortuning drag verzió, 1. kép
 
Fiat Punto GT motortuning drag verzió, 2. kép
 
Fiat Punto GT motortuning drag verzió, 3. kép
 
Fiat Punto GT motortuning drag verzió, 4. kép
 
Fiat Punto GT motortuning drag verzió, 5. kép
 
Fiat Punto GT motortuning drag verzió, 6. kép
 
Fiat Punto GT motortuning drag verzió, 7. kép
 
Fiat Punto GT motortuning drag verzió, 8. kép
 
Fiat Punto GT motortuning drag verzió, 9. kép
 
Vissza: Referenciák