ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning és Motoroptimalizálás teljesítménymérő padon
 
Vissza: Referenciák

BMW E90 335d chiptuning dpf kikapcsolás teljesítménymérés

BMW E90 335d 286le chiptuning...
A tulaj azzal kezdte, hogy mehetne kicsit jobban is és mivel folyton gond volt a dpf-el kellett valamit kezdeni vele szoftveresen... Megírtam kipróbálta, tetszett neki, de 250km/h felett el-el fogyott az autó, nem igazán értettem, sebesség korlát fentebb lett írva.... szóval visszahozta, hogy próbálgassam ameddig nyaral, hálás feladat... Végül egy szombati baráti összejövetelen a műhelybe felkötöttük a padra és csodálkozva lesett mindenki. A gond ott kezdődött, hogy nem bírtuk megmérni, mert elkapart a kerék a görgőn... Majd miután 3 termetes emberke felült a csomagtartó szélére és ketten beültek a hátsó ülésre sikerült megmérni... 800Nm és 357 lóerő...
Bevallom én is meglepődtem, mert a szoftvert nem írtam ennyire erősre. A program szerint én 325 lóerő és 720Nm-t vártam tőle ami nagyjából egy optmalizálás, de ez túlzás volt... Írtam rá egy ezen értékeknek megfelelő programot, de azóta is nyaggatnak, hogy írjam vissza ezt a brutál verziót. A ciki az egészben annyi, hogy 120km/h-ig semmi különbség nincs a gyári a stg1 és stg8+++ szoftver között. Ugyanis a kipörgésgátló dolgozik, anélkül meg kezelhetetlen az autó... Tudom-tudom Te biztos kiautóznád...

 
BMW E90 335d chiptuning dpf kikapcsolás teljesítménymérés, 1. kép - BMW E90 335d chiptuning, fékpadi mérés,dyno
BMW E90 335d chiptuning, fékpadi mérés,dyno
 
BMW E90 335d chiptuning dpf kikapcsolás teljesítménymérés, 2. kép - BMW 335d chiptuning teljesítménymérése
BMW 335d chiptuning teljesítménymérése
 
Vissza: Referenciák