BMW 520d 163le chiptuning
Hála égnek egyre több az olyan ügyfél, akinek kellő igénye van a minőségi munkára, aki szereti látni, hogy jól dolgoznak és kellő hozzáértéssel kezelik az autóját.
Ma már egyre kevesebben dőlnek be az internetes és teleshop-os marketing dumáknak.. És a külföldi megbízható chiptuning tartalmaknak, partnereknek... 99-óta chiptuning referencia...bla-bla-bla...
Az optimalizálás és szimpla chiptuning közt az a hatalmas különbség, hogy ezt valóban az autóhoz kell illeszteni. Vagyis addig kell módosítani a szoftvert, míg meg nem találjuk a legjobb beállítást.De hogy is kell ezt elképzelni??? Gyakorlatilag addig kell módosítani az üzemanyag, előtöltés töltőnyomás, geometria állást, ameggig meg nem találjuk a legjobb hatásfokot. A legjobb hatásfok alatt azt értem, hogy a legkevesebb üzemanyag felhasználással elérhető legnagyobb nyomaték és teljesítmény. Ez gyakran 5-8 programmódosítást is jelent, ami azért elég időigényes és nagyobb szaktudást igényel, mint szimplán kiolvasni a szoftver elküldeni az xyz chiptuning fileservice. jó-ra és visszaírni a módosított tartalmat...
Persze ez is működik és elhiheted ez a gazdaságosabb, ugyanis ebből lehet egy nap alatt a legtöbbet megcsinálni és a legtöbb bevételt kihozni.
Csak ettől nem fejlődik a szaktudás és nem az elhivatottságról szól, hanem csakis a kapzsiságról...
Én ezért sem készítek mások számára chiptuningot, csakis az ügyfeleimnek. Az ügyfelek mesélik el a barátaiknak, ismerőseiknek, hogy mit láttak, hogy csináltam és milyen jó lett. Ezek a kapcsolatok, ajánlások 100x többet érnek a marketinges dumánál.
És ha ezt végigolvastad valószínűleg egyetértesz velem.
Visszatérve a BMW chiptuninghoz... első programmal sikerült 202,5 lóerőt és 407Nm elérni... 18:12... húsz perc és pénzzel a zsebbe mehettem volna haza :-)
De 21:30-ra lett meg az a beállítás amire azt mondom, hogy optimális...