ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning és Motoroptimalizálás teljesítménymérő padon
 
Vissza: Referenciák

BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás

BMW 520d 163le chiptuning

Hála égnek egyre több az olyan ügyfél, akinek kellő igénye van a minőségi munkára, aki szereti látni, hogy jól dolgoznak és kellő hozzáértéssel kezelik az autóját.

Ma már egyre kevesebben dőlnek be az internetes és teleshop-os marketing dumáknak.. És a külföldi megbízható chiptuning tartalmaknak, partnereknek... 99-óta chiptuning referencia...bla-bla-bla...

Ez egy dpf-es autó volt és az is maradt, de azért kell mégis megemlítenem, mert így egy kicsit bonyolultabb a dolog... Ugyanis ilyenkor kontroll alatt kell tartani a kipufogó gáz hőmérsékletét és nem utolsó sorban a turbónyomás szabályzását, geometria állását.

Az optimalizálás és szimpla chiptuning közt az a hatalmas különbség, hogy ezt valóban az autóhoz kell illeszteni. Vagyis addig kell módosítani a szoftvert, míg meg nem találjuk a legjobb beállítást.De hogy is kell ezt elképzelni??? Gyakorlatilag addig kell módosítani az üzemanyag, előtöltés töltőnyomás, geometria állást, ameggig meg nem találjuk a legjobb hatásfokot. A legjobb hatásfok alatt azt értem, hogy a legkevesebb üzemanyag felhasználással elérhető legnagyobb nyomaték és teljesítmény. Ez gyakran 5-8 programmódosítást is jelent, ami azért elég időigényes és nagyobb szaktudást igényel, mint szimplán kiolvasni a szoftver elküldeni az xyz chiptuning fileservice. jó-ra és visszaírni a módosított tartalmat...

Persze ez is működik és elhiheted ez a gazdaságosabb, ugyanis ebből lehet egy nap alatt a legtöbbet megcsinálni és a legtöbb bevételt kihozni.

Csak ettől nem fejlődik a szaktudás és nem az elhivatottságról szól, hanem csakis a kapzsiságról...

Én ezért sem készítek mások számára chiptuningot, csakis az ügyfeleimnek. Az ügyfelek mesélik el a barátaiknak, ismerőseiknek, hogy mit láttak, hogy csináltam és milyen jó lett. Ezek a kapcsolatok, ajánlások 100x többet érnek a marketinges dumánál.

És ha ezt végigolvastad valószínűleg egyetértesz velem.

Visszatérve a BMW chiptuninghoz... első programmal sikerült 202,5 lóerőt és 407Nm elérni... 18:12... húsz perc és pénzzel a zsebbe mehettem volna haza :-)
De 21:30-ra lett meg az a beállítás amire azt mondom, hogy optimális... 
 

 
BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás , 1. kép - BMW 520d Chiptuning, fékpadi optimalizálás
BMW 520d Chiptuning, fékpadi optimalizálás
 
BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás , 2. kép - BMW 520d Chiptuning, fékpadi teljesítmény mérés,optimalizálás
BMW 520d Chiptuning, fékpadi teljesítmény mérés,optimalizálás
 
BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás , 3. kép - BMW chiptuning
BMW chiptuning
 
BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás , 4. kép - BMW teljesítmény mérés
BMW teljesítmény mérés
 
BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás , 5. kép - BMW optimalizálás, fékpadi hangolás
BMW optimalizálás, fékpadi hangolás
 
BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás , 6. kép - BMW E61 chiptuning teljesítmény méréssel
BMW E61 chiptuning teljesítmény méréssel
 
BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás , 7. kép - BMW fékpadi hangolás
BMW fékpadi hangolás
 
BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás , 8. kép - Az optimális beállítása a BMW 520d chiptuningnak
Az optimális beállítása a BMW 520d chiptuningnak
 
BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás , 9. kép - Az optimális beállítása a BMW 520d chiptuningnak
Az optimális beállítása a BMW 520d chiptuningnak
 
BMW E61 520d chiptuning fékpadi optimalizálás , 10. kép - BMW E61 520d Chiptuning
BMW E61 520d Chiptuning
 
Vissza: Referenciák