Heti rendszerességgel ingáznak Magyarország és Svájc között.
Az ilyen motor optimalizálás és fogyasztáscsökkentés a legjobb feladat... Hetente kapunk eredményt a csökkenés eredményéről.
A chiptuning itt nem a csupán a teljesítmény növeléséről szó, sokkal inkább a hatásfok javításáról. Természetesen ez együtt jár kb 40-50Nm forgatónyomaték növekedéssel (1350-1800 ford/perc között), de itt sokkal fontosabb az automata váltó nyomatékigényének kielégítése és a váltások minél hamarabb történő bekövetkezése...
Itt a nyomaték és turbónyomás hamarabbi felépítése hozza el a kívánt eredményt.
Jelenleg -0.6 liter/100km-nél tartunk... és durván 160 lóerő és 360 Nm forgatónyomaték. (+10 lóerő és +30 Nm csúcsnyomaték növekedés)
Ha csupán az erősítés lenne a feladat akkor 185 lóerő és 400 Nm az ami biztonsággal kihozható a manuál váltós verzióból!