Ez a motor az Audi A8 V8 3.3 tdi az első amelyik CR rendszerben működött.
A dolog érdekessége a V8-as motor és a két motorvezérlő mely master és slave-ként összehangolva működik.
A korában elképesztően "király" autó volt... A teljesen alumínium karosszéria mellett rengeteg technikai újítás volt benne, mint elektronika, mint futómű terén.
A vezérlőegység már volt módosítva, bár ne tették volna inkább... Ilyen ritka és koros autóknál a gyári tartalom megszerzése is elég körülményes. Márpedig csak gyári tartalmat érdemes chiptuningolni.
Egy rosszul tuningolt tartalmat módosítani a lehető legnagyobb problémákat okozhatja, mint jelen esetben.
Az egyik oldali hengersor 30%-al több üzemanyagot és 0.2bar többlet töltéssel üzemelt...
Volt is leszabályzás és tiltás gyakran...
Meg kellett oldani a chiptuning és teljesítmény növelés mellett a másik fő problémát.
Gyakran indulnak nehezen vagy egyáltalán nem az ilyen "öregecske" motorok.. Kopott a nagynyomású pumpa vagy nagyobb a résolaj veszteség és máris kevés az indítási nyomás vagy a befecskendezett mennyiség, így ezeket be kell állítani.
A melegindítás javítása szoftveresen is megtörtént.
Audi A8 V8 3.3TDI chiptunig
Audi A8 V8 3.2TDI chiptuning flash leforrasztás kiolvasás