Ezen az oldalon bepillantást nyerhetsz néhány munkánk fázisaiból.
A hengerfej tuning: nagyjából itt dől el, hogy mennyi levegő fog bejutni a motorban és az a levegő hogyan fog keveredni az üzemanyaggal... gyakori hiba motortuning esetén, hogy valaki megalomániás módjára gondolkodik és azt hiszi a minél nagyobb és minél fényesebb a jobb, pedig nem mindig :-)
Mint ahogy a chiptuning sem ilyen... ott sem csak a legnagyobb szám a nyerő :-)
Az áramlás mérő gépünkön gyakran érik csalódások a fejlesztőket... vannak megoldások, mikor rosszabb eredményt mérünk , mint a gyári állapotban volt...
Rengeteg partner cégnek bedolgozunk sos munkákban, van amikor hajnalban kell egy versenyautó hengerfejét síkba köszörülni, mert másnap verseny van! Ilyenkor hangzik el a kérdés: hengerfej síkolás azonnal ??!
De gyakran előfordul, hogy lézer hegesztéssel kell megjavítani egy hengerfejet, hogy ne kelljen szelepüléket cserélni és a síkból is csak néhány század millimétert lehet a homológ méretig síkolni, hogy ne legyen csalós az N csoportos versenyautó...
Jó nézelődést