Panasz volt az autó nyomatékéra 2000-es fordulat alatt teljesen halott volt....
Az EGR szelepről a kipufogó gáz útját elzáró szeleptányér ponthegesztése egyszerűen letörött... Nem új keletű dolog sajnos, úgyhogy egy lemezzel egyszerűen lezártuk, majd szoftveresen kikapcsoltuk. De még mindig nem lett tökéletes, mivel a turbót felújíttatta az ügyfél szerelője, így mondanom sem kell jól eltekergették a változó geometriát szabályzó vákuumdob rúdját...
Szóval azt is be kellett állítani, persze még mindig nem oldódott meg a probléma, ugyanis a vákuumkeltő szivattyúról jövő csonk is el volt szennyeződve ezért késett a szabályzás. Végül minden tökéletes lett és jöhetett a chiptuning. Mondanom sem kell, hogy jó lett, de a kuplung megcsúszott és kb a hatodik programra sikerült megtalálni, azt a nyomaték mennyiséget, ahol még ép nem csúszik meg az autó kuplungja...
Szóval teljesítmény növelés vagy optimalizálás előtt érdemes a kuplungot is szemügyre venni...
Fiat Scudo 2.0 16v 120 Mjet egr javítás, chiptuning
Fiat Scudo 2.0 16v Mjet egr kikapcsolás, chiptuning