ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.
 
Vissza a kérdésekhez

Opel Kadett 2.0 16v GSI motor és chiptuning

(2014. Júnuis 24.)

Kérdés:

Szia . Most olvastam egy E Kadett GSI Chip tuningjáról írt eredményedet. Egy hasonló versenyautóval versenyeztem a Rally Sprint bajnokságban több mint 5 évet nagyon jó eredményekkel. Az lenne a kérdésem ,hogy szeretnék egy újabb GSI-t építeni ilyen 150 lovas Calibra motorral. Az lenne a kérdésem ,hogy mennyiből tudnátok elkészíteni bele a leg jobb tengelyeket magas fordulatszámú használatra és a hengerfejét mennyire érdemes kibővíteni ,fel polírozni ,esetleg nagyobb szelepekkel ki cserélni a gyáriakat ? 1 szónak is 100 a vége (a chip tuningot ki felejtettem) mennyiből lehetne a gyári 150 lóból kb 180 lovat kihozni ? És el vállalnátok e egy ilyen motor elkészítését a tél folyamán ?:) Köszi a választ ! Üdv Opelka Rallye Team

Válasz:

Szia

A kívánt teljesítmény nem nagy feladat, szinte a gyári alkatrészekből is kihozható. A motortuning egy viszonylag kicsi sport tengellyel és gyári dugókkal, gyári szelepekkel is kihozható...

A felhasználás körülményeit kellene majd pontosítani, mert gyakran sokkal jobb egy nagyobb nyomatékú rugalmasabb motor (Pl 210-217Nm 2300-5800-as fordulat között) mint egy olyan motor ami ugyan tud 185 lóerőt 7200-on de a nyomaték görbéje 4200-6700-ig tud csak 210 Nm felett...

A tél még messze van :-)

Addig egyeztessünk még!

Üdv Péter

Vissza a kérdésekhez