ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning és Motoroptimalizálás teljesítménymérő padon
 
Vissza a kérdésekhez

Honda motortuning

(2014. Január 26.)

Kérdés:

Sziasztok.

Adott egy 1996 os Honda Prelude (BB3) , 2.0i (F20A).
Véleményem szerint kitűnő állapotú blokkal. Leszámítva némi olajfogyasztást ami kb. 1,5-2 liter 10000 kmenként.
Határozottan szem előtt tartva a megbízhatóságot , foyamatban van az autó teljesítmény növelése.
Jelenleg egy 54 es sportrendszer van az autón 4-2-1 es leömlővel , katalizátor nélkül. Természetesen sportdobokkal. Mindenképp lesz szívóoldali tuning. Sportlégszűrő és Injen hideglevegő szívó rendszer van a tervben , kiegészítve a Prelude 2,3 as blokkhoz tervezett szívósorával.
ITT JÖTTÖK TI!
A fentieket szeretném megfejelni némi hengerfej , illetve chiptuninggal (optimalizálással?). Gondolok itt a szívó illetvekipufogó járatok? bővítésére , polírozásra esetleg kkompressziónövelésre. Az mechanikai tuningot " követendő" gondolom érdemes ( szükséges) az elektronikai tuningot is elkövezni.
Mindezt ez év második felében szeretném.......
A kérdésem pedig az , hogy reálisan várhatok e ettől az általatok véghezvitt csomagtól még plszban érezhető teljesítménynövekedést? Illetve nagyságrendileg mekkora összegre tehető a hengerfej illetve chiptuning kombó ebben az esetben? Ideális esetben mennyi időre van szükségetek minderre?
Sejtem , hogy személyesen kell beszélnünk és sok az ismeretlen tényező. Nem is kérek konkrét eredményeket , de azért megközelítőleg valamit ha mondanátok ...... :-)
Jelenleg huzamosabb ideig külföldön tartózkodom. Természetesen kereslek titeket amint alkalmam van. Addig viszont szívesen rágódnék a válasz leveleteken! :-)
Előre is köszönöm a figyelmeteket.

Tisztelettel :Mucsi István

Válasz:

Szia István

A hengerfej tuningban tudunk segíteni, az általában 16 szelepes autóknál olyan 120-140 eft között szokott megállni.

A chiptuninghoz kellene az ecu száma....



Üdv Péter

Vissza a kérdésekhez