ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.
 
Vissza a kérdésekhez

Honda ECU

(2013. December 06.)

Kérdés:

Üdv!
Telefonos beszélgetésünkre hivatkozva itt küldöm a részleteket:
Adott tehát egy 94-es évjáratú Civic VX, 5 vezetékes O2 szenzorral. (Motor: D15Z1, ECU: P07) Az alacsony fogyasztásra kihegyezett végáttétel miatt szeretnénk némi teljesítmény növekedést kicsikarni a motorból, de mindenki csak a fejét vakarja a típust illetően... A motor autópályán és országúton messze az ideális fordulat alatt forog, 3-ba, netán 2-be kell visszakapcsolni egy dinamikusabb előzéshez, az emelkedőkről nem is beszélve! 110 -es tempónál 2200-at forog a motor 5. fokozatban... Idáig kapott az autó egy teljesen új Janó dob-féle rendszert 4-2-1-es leömlővel, valamint egy hideglevegős szűrőt. Szeretnénk kielégítő megoldást találni, akár ECU cserével is. Válaszukat kösuönöm!

Válasz:

Szia

Belemerültem kicsit a ritkaságodba és semmi jóval nem tudok szolgálni... a lehető legjobb és leggazdaságosabb megoldás az autócsere lenne.

Egy motorvezérlő 120-150 eft (megasquirt), vems 180-220, kábelezni kb 50-60eft fékpadon felprogramozni 70-95 eft...

Kb 10 esetleg 15 lóerőért, szerintem nem éri meg... ráadásul fogyasztásra optimalizálták az autót, vezérmű tengely, szívórendszer. sűrítési viszony....

Részemről elzárkóznék a munkától, mert nem leszel elégedett az eredménnyel.

Nagyjából úgy tudnám az elképzelést szemléltetni, mintha megkeresne valaki, hogy Opel Corsa 1.2 16v autót akarna drift versenyre megépíteni. Őt is lebeszélném róla.

Remélem ettől függetlenül segíteni tudtam valamit!

Üdv Csaba Péter

Vissza a kérdésekhez