ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning és Motoroptimalizálás teljesítménymérő padon
 
Vissza a kérdésekhez

Honda CR-V 2.2 I-CTDI chiptuning DPF problémák

(2014. Március 01.)

Kérdés:

Szia Péter!
Egy Honda C-RV 2.2 I-CTDI koromszűrő eltávolítás érdekelne, mindenestől. Légyszíves küldj ajánlatot!
Üdv: Zoli

Válasz:

Szia Zoli

2 féle vezérlővel szerelték az autót. Az egyik verziót lehet obd2 csatlakozón keresztül programozni, a másikat pedig kiszerelve kell belülről programozni. A dpf kikapcsolása 65 és 80 eft között van.

A füstölés nem jellemző, természetesen a sok alapjárati dugós araszolgatás alatt megülő korom, hirtelen terhelésnél kisöprődik a kipufogó rendszerből, de ez minden diesel motornál így van.

Ha kikapcsoljuk, többet nem fog regenerálni és a szűrőt is ezzel egyidejűleg ki kell venni. Ennek a munkafolyamatnak 15-20 eft között szokott lenni a költsége.
Van lehetőség optimalizálásra, mely célja a kisebb mértékű teljesítmény növelés (+10-15 lóerő és +40-50Nm) mellett az üzemanyag illetve fogyasztáscsökkentés. Ennek díja egyidejű munkavégzés mellett további 25 eft költséget jelent. Emellett kevésbé látszik a koromszűrő nélküli használat (füstölés) mértéke.

A koromszűrő eltávolítása után az autó műszaki vizsgán tudja az előírt környezetvédelmi értékeket. Hiszen az oxidációs folyamatokat (CO2 Co, Hc) értékek csökkentését a katalizátor végzi, mely a kipufogó rendszerben marad!!!!

Üdv Péter

Vissza a kérdésekhez