ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.
 
Vissza: Referenciák

VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning egr dpf kikapcsolás

Pénteken reggel megérkezett a VW Polo 1.6 crtdi 90 lóerős veziója... A tulajjal telefonon leegyeztettünk mindent, így felkészülten nekifogtunk a munkának... A mechanikai szerelések után már csak egy hibája maradt az autónak... A turbó pozíció jeladó hiba, de szerencsére meg tudtuk mérni a fékpadon ettől függetlenül... A különbség brutális... 145 lóerő 330 Nm a gyári 90 lóerő és 180Nm-hez képest... A görbe így néz ki :-) Azért ekkora "tűzhöz" már kell üzemanyag, de még vállalható volt ez is!

A dpf és egr rendszer teljesen halott volt, így azt szoftveresen kikapcsoltuk és eltávolítottuk. A teljesítmény mérésen visszaellenőriztük a beállítást. Az optimalizálást úgy hajtottuk végre, hogy csak akkor tud ekkora teljesítményt az autó, amikor padlóig nyomjuk a pedált, de a tapasztalat az, hogy ez rotkábban fordul elő mint az össz autózási táv 2%... Így nincs mitől tartanunk.

 
VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning egr dpf kikapcsolás, 1. kép - VW Polo 1.6 crtdi chiptuning, fékpadi mérés
VW Polo 1.6 crtdi chiptuning, fékpadi mérés
 
VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning egr dpf kikapcsolás, 2. kép - VW Polo 1.6 crtdi chiptuning, fékpadi mérés,optimalizálás
VW Polo 1.6 crtdi chiptuning, fékpadi mérés,optimalizálás
 
Vissza: Referenciák