ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.
 
Vissza: Referenciák

Renault Trafic 1.9 dci chiptuning fékpadi optimalizálás

Manapság mindenki chiptuninggal foglalkozik, de kevesen vannak akik értenek is hozzá, még kevesebben akik meg is tudják mérni milyen volt gyárilag és milyen lett az optimalizálás vagy a chiptuning után...

Mert ugye nekünk férfiaknak az nem elég, hogy valaki azt mondja: jó erős lesz..  Mi szeretnénk, ha nem lenne túl erős, hogy ne menjen tönkre, de szeretnénk érezni is a változást, ha már fizettünk érte és az sem ártana, ha nem fogyasztana többet, sőt..

De mi az optimális a motornak?

A válasz egyszerű...

Az optimális beállítás az amikor a legkevesebb üzemanyag mennyiség növelésével a legnagyobb nyomaték növekedést tapasztaljuk, érjük el.

Na de ez nem megy fékpad vagyis teljesítmény mérés sorozatok nélkül :-) Szóval akinek az oldalán és a műhelyében nem látsz teljesítmény mérésére alkalmas berendezést és mérési jegyzőkönyveket, görbéket, az nagyon jó marketing szakember, de engem nem tudna meggyőzni arról, hogy profi is az illető, persze vannak kivételek, de az nagyon ritka és én is csak 2-3 ilyen embert ismerek..

A képeken jól látszik... gyárilag 101 lóerő 243Nm, aztán programozás után 127lóerő és 300Nm...

Szóval kalandra fel ! Irány a tesco parkoló és máris mehet az extrém giga csiptuning, amit Totya csinál, aki nemrég még fitness edző volt, de a youtube-nak és a rengeteg chiptuning videónak köszönhetően már Ő is a megbizható és a tapasztalt chiptuning mesterek közé helyezte magát!

Ámen ! :-)

 
Renault Trafic 1.9 dci chiptuning fékpadi optimalizálás , 1. kép - Görgős teljesítménymérő pad
Görgős teljesítménymérő pad
 
Renault Trafic 1.9 dci chiptuning fékpadi optimalizálás , 2. kép - Gyári nyomaték és teljesítmény görbe
Gyári nyomaték és teljesítmény görbe
 
Renault Trafic 1.9 dci chiptuning fékpadi optimalizálás , 3. kép - Gyári programmal 101 lóerős és 243Nm
Gyári programmal 101 lóerős és 243Nm
 
Renault Trafic 1.9 dci chiptuning fékpadi optimalizálás , 4. kép - Optimalizált teljesítmény növelés görbéje
Optimalizált teljesítmény növelés görbéje
 
Renault Trafic 1.9 dci chiptuning fékpadi optimalizálás , 5. kép - Optimalizált chiptuning módosításának eredménye 127 lóerő és közel 300Nm
Optimalizált chiptuning módosításának eredménye 127 lóerő és közel 300Nm
 
Vissza: Referenciák