Renault Scenic 1.5 dci 105Le chiptuning
Egy barátom kérdezte, hogy lehet-e ezzel valamit kezdeni, mert 2200-as fordulatig halálos az autó... Mosolyogva, értetlenül néztem mire gondol??!
Aztán leesett, hogy az autó annyira erőtlen főleg elindulásnál, és hogy annyira könnyű lefullasztani, ami valóban életveszélyes...
Mivel az autóban nem sok km volt, így a koromszűrő benne maradt és fékpadon optimalizáltuk az autót a nagyobb nyomaték és vezethetőség irányában.
Az eredmény lenyűgöző a kis motortól.
129.4 lóerő és 291 Nm hoztunk ki belőle...
Az EGR mennyiség és előtöltés módosításával lényegesen rugalmasabb nyomatékosabb lett az autó alsó fordulatszámon.
A kis 1.5 dci motor nagyon jó chiptuning és igen eredményes optimalizálást, teljesítménynövelésre alkalmas.