ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.
 
Vissza: Referenciák

Peugeot Boxer 2.0 HDI chiptuning fékpadi optimalizálása

Egy autókereskedő ismerősöm keresett meg, hogy mit lehetne kezdeni a Peugeot Boxer 2.0 HDI 87 lóerős verziójával... A csúcsok frissen felújítva, de hiába... Az nem felújítás, hogy egyformán rossz, de azt sem, hogy lecsökken a résolaj veszteség... Kevesen tudják, hogy a szállítási mennyiség legalább annyira fontos. Szóval nem mindegy, hogy a motorvezérlő kinyitja a csúcsot x időre és ezalatt x nyomáson adott üzemanyagnak be kell jutnia a dugattyú örvénykamrájába... De mi van akkor, ha még sincs elég üzemanyag... A válasz egyszerű, mintha csak félig nyomnánk a gázpedált :-) Gyenge mint a .... harmat... Érzésre is ilyen volt... 75 lóerő 176Nm... Mondjuk gyárilag sem egy erőgép ez az intercooler nélküli motor, de azért azt a 87 lóerőt és 195Nm jó lett volna mérni, de sebaj... Csináltam már ilyen autót, szóval írtam rá egy programot, de nagyon gyenge volt alul, így írtam még egyet... aztán még egyet és még egyet :-)
Szóval a 4. már olyan lett ami mindenhol jó... egyenletesen épít töltőnyomást, nem fogy el fordulaton és füstmentes, mert ugye ez sem utolsó dolog. Ezért nem győzöm hangsúlyozni az OPTIMALIZÁLÁS csak fékpadon lehet tökéletes... Ha kap egy intercoolert, még jobb lesz a helyzet... most 110 lóerő és 265Nm...

 
Peugeot Boxer 2.0 HDI chiptuning fékpadi optimalizálása, 1. kép - Pegeot Boxer chiptuning, optimalizálás
Pegeot Boxer chiptuning, optimalizálás
 
Peugeot Boxer 2.0 HDI chiptuning fékpadi optimalizálása, 2. kép - Pegeot Boxer chiptuning, optimalizálás
Pegeot Boxer chiptuning, optimalizálás
 
Peugeot Boxer 2.0 HDI chiptuning fékpadi optimalizálása, 3. kép - Pegeot Boxer chiptuning, optimalizálás
Pegeot Boxer chiptuning, optimalizálás
 
Peugeot Boxer 2.0 HDI chiptuning fékpadi optimalizálása, 4. kép - Pegeot Boxer chiptuning, optimalizálás
Pegeot Boxer chiptuning, optimalizálás
 
Vissza: Referenciák