ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning és Motoroptimalizálás teljesítménymérő padon
 
Vissza: Gyártás

Javítás: Alkatrész gyártás

Az autóépítés és motortuningolás alapja, hogy az ember rendelkezik némi nemű forgácsolási és anyag ismeretekkel...

Még mindig felkapom a fejem mikor kovácsolt vas dugattyúkról beszél valaki...
És hiába mondom, hogy elég oda az alumínium is, hiába az okos laikus csak meg akar győzni, hogy neki nagyon erős motor kell és a vas erősebb mint az alumínium és ne akarjam meggyőzni, mert ő ért hozzá...

Ezekkel nem is akarok foglalkozni...


Számomra elsődleges dolog volt ezen gépek és eszközök beszerzése.
Rengeteg időt és energiát tudunk megtakarítani azzal, hogy nemcsak saját magunknak, de más partner cégeknek is bedolgozunk a gépparkunknak köszönhetően.

Nem is igazán értem, hogy más cégek hogyan mondják magukról, hogy Tuning műhely, amikor se egy mikrométere, se egy furat indikátor órája, se egy pontos tolómérője nincs, azt már nem is említem, hogy ki sem tud mérni egy motor sűrítési viszonyát vagy a főtengely csapjainak átmérőjét, vagy a hajtókar csapágy átmérőjének körkörösségét... mert mindegy ki csinálja az átalakítást, mielőtt összerakja az ember csak le kell ellenőrizni mindent...

Ameddig ezen gondolkozol itt van néhány kép az alkatrész gyártásról..
 

 
Javítás: Alkatrész gyártás, 1. kép - Alu ékszíjtárcsa gyártás
Alu ékszíjtárcsa gyártás
 
Javítás: Alkatrész gyártás, 2. kép - Alu szíjtárcsa gyártás
Alu szíjtárcsa gyártás
 
Javítás: Alkatrész gyártás, 3. kép - Acél lendkerék gyártás
Acél lendkerék gyártás
 
Javítás: Alkatrész gyártás, 4. kép
 
Vissza: Gyártás