ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.

Tisztelt érdeklődők, ügyfeleink!

A mai naptól (07.17.-07.20.) keddtől-péntekig fejlesztési szabadságot tartunk! A műhelyben néha elérhető vagyok, de munkát nem vállalok.
(Hétfőtől már dolgozom)

Megértésük köszönjük!

Protechnic Motorsport Kft

 
Vissza: Referenciák

Honda Accord 2.2 i ctdi chiptuning

 Honda Accord 2.2i ctdi chiptuning

Hogy őszinte legyek, nem nagyon kedveltem a Hondákat és ez általánosan elmondható a japán autókról úgy szintén. Mindig különlegeset akartak alkotni a kis törpe mérnökök és voltak azért igazán elcseszett megoldásaik. Hogy ne menjünk messzire az accord hátsó kerék aktív kormányzása... Igazi agyhalál volt... Dollár vagy inkább Jen milliárdokat öltek a kifejlesztésébe és ha jól tudom kb 3 évig gyártották. Mindene rossz volt lötyögött, kopogott a futómű... A legjobb eset amikor összerohadt és legalább nem volt zavaró...

De ez most teljesen más eset... Ezt a 2200 köbcentis motort hívják i DTEC, CDTI és CTDi motornak is. Érdekes, hogy újra előveszik az autógyárak a jól bevált vezérműláncot. Itt is így történt és hogy a dolgot még szebbé tegyék, egy ugyancsak jól bevált dolog került beépítésre, mely egy Bosch motor és üzemanyag vezérlő elektronika.

Ennek is köszönhetően remekül tuningolható a motorja. A 2200ccm-es motor mondjuk amúgy sem egy kihegyezett versenygép a maga 140 lóerejével és 340Nm forgatónyomatékával. Ezt a visszafogott teljesítményt a chiptuning 180 lóerőssé és 440Nm forgatónyomatékúra növeli.

Az újabb típusok dpf vagy más néven koromszűrővel is ellátott rendszere hasonlóan rosszul működik, mint bármely más márkánál, de szerencsére ettől a problémától is meg tudunk szabadulni. El tudjuk távolítani és ki tudjuk véglegesen kapcsolni.


Bosch EDC16C31               SW:1037371254
 
Vissza: Referenciák