ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning és Motoroptimalizálás teljesítménymérő padon
 
Vissza: Referenciák

Fiat Punto GT motortuning

Fiat Punto GT

Ez a verzió utcára készült audi 1.8t dugattyú és 276 fokos vezérműtengellyel.

Nagy szelepes portolt és növelt kompressziós viszonyú ( felhegesztett égésterű ) rendszere remek eredményeket hozott.

Ez a verziókat nagy fojtószelep házzal és hibrid turbóval láttuk el melyek 240-250Le közti teljesítményt tudott, gyári motorvezérlővel chiptuning után.
Természetesen itt már nem csak a hengerfejet kellett tuningolni, de kellett a kovácsolt dugattyú, a módosított vezérmű tengely, hőkezelt hajtókar és persze acél lendkerék szinter kuplung és sper difi, hogy az autó el is tudjon indulni.

Komplett motortuning esetén fém lemezes hengerfejtömítést és 12mm-es mángorolt hengerfej tőcsavar garnitúrát is kapott...

Nálunk így néz ki egy tuningmotor....
 
Fiat Punto GT motortuning, 1. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 2. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 3. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 4. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 5. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 6. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 7. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 8. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 9. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 10. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 11. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 12. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 13. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 14. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 15. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 16. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 17. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 18. kép
 
Fiat Punto GT motortuning, 19. kép
 
Vissza: Referenciák