BMW e87 120d chiptuning és dpf kikapcsolása, fékpadi optimalizálás..
Az autó egy igazán szép darab volt, kapott új lendkereket, kuplungot és nagyjából minden rendben volt, míg meg nem mértük... A 177 lóerő helyett 143-at tudott és mivel a dpf már korábban kikerült a képből kicsit lehangolva álltunk a dolog előtt... Persze nem új keletű dolog, ha egy piezo injektor idővel kevesebbet szállít, na de ennyivel??! Írtam rá egy optimális programot 190 lóerő és 450Nm lett, de a tulaj hiányolta a füstöt és mivel látta egy régebbi munkánk eredményeit a cél a 200 lóerő és 480Nm.. A mérés nem volt ugyan teljesen sikeres a 245-ös gumik elforogtak a görgő, így két embert beültettünk a hátsó ülésre... A mérés így 478Nm 2000rpm-en és 200 lóerő 3500-an. A próbakör ennél is durvábbra sikerült, mentünk keresztbe hosszába, a fék el is fogyott párszor, de vállalható volt minden.A füst továbbra sem került elő, valószínűleg injektor csere lesz, addig is köszönöm a Bizalmat és az örömautózást :-)