ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.
 
Vissza: Referenciák

BMW 640d F13, dpf kikapcsolás, chiptuning

BMW 640d F13...

Egy szerelő ismerősöm hozta, hogy kuka a dpf és nem akarnak foglalkozni vele, ráadásul nem is megy az autó alulról,pedig vadonat új a kis turbó.. szóval csináljuk meg, kapcsoljuk ki a koromszűrőt.. Kemény dió... eltávolítás után sem ment még sokkal jobban az autó...  2 turbó, 3 szabályzó szelep... kipufogógáz útja kis turbó-nagy turbó között, töltő levegő útja (kicsi-nagy) 3. nagy turbó nyomásszabályzó, ami vákuummal szabályozódik... Szívócső csappantyú+ légtömegmérő... Annyira feladta a leckét, hogy kellett még egy donor autó, de a ciki az volt, hogy annak is ugyan ez a baja volt-van... remélem holnap az is elkészül... :-( Azért 2 nap alatt megcsináltuk és brutális lett... Amúgy sem gyenge a 313 lóerő és 630Nm, de azért a chiptuninggal elért 380 lóerő és 750Nm sokkal durvább, nem mondom, hogy optimális, de a gyári 8 gangos váltót nem zavarja... A motorvezérlőt úgy sem sokan tudják programozni, mert password-os és ráadásul az összes gyári motyómból nekem is csak az egyik vitte. A programozáshoz ki kell fúrni a motorvezérlőt.. elég kockázatos... De az élmény megérte...

 
BMW 640d F13, dpf kikapcsolás, chiptuning, 1. kép - BMW 640d F13, dpf kikapcsolás, chiptuning
BMW 640d F13, dpf kikapcsolás, chiptuning
 
BMW 640d F13, dpf kikapcsolás, chiptuning, 2. kép - BMW 640d F13, dpf eltávolítás, chiptuning
BMW 640d F13, dpf eltávolítás, chiptuning
 
BMW 640d F13, dpf kikapcsolás, chiptuning, 3. kép - BMW 640d F13, dpf kikódolás, chiptuning
BMW 640d F13, dpf kikódolás, chiptuning
 
Vissza: Referenciák