ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning és Motoroptimalizálás teljesítménymérő padon
 
Vissza: Referenciák

Audi A8 3.3 TDI V8 chiptuning

Ez a motor az Audi A8 V8 3.3 tdi az első amelyik CR rendszerben működött.

A dolog érdekessége a V8-as motor és a két motorvezérlő mely master és slave-ként összehangolva működik.

A korában elképesztően "király" autó volt... A teljesen alumínium karosszéria mellett rengeteg technikai újítás volt benne, mint elektronika, mint futómű terén.

A vezérlőegység már volt módosítva, bár ne tették volna inkább... Ilyen ritka és koros autóknál a gyári tartalom megszerzése is elég körülményes. Márpedig csak gyári tartalmat érdemes chiptuningolni.

Egy rosszul tuningolt tartalmat módosítani a lehető legnagyobb problémákat okozhatja, mint jelen esetben.

Az egyik oldali hengersor 30%-al több üzemanyagot és 0.2bar többlet töltéssel üzemelt...

Volt is leszabályzás és tiltás gyakran...

Meg kellett oldani a chiptuning és teljesítmény növelés mellett a másik fő problémát.

Gyakran indulnak nehezen vagy egyáltalán nem az ilyen "öregecske" motorok..
Kopott a nagynyomású pumpa vagy nagyobb a résolaj veszteség és máris kevés az indítási nyomás vagy a befecskendezett mennyiség, így ezeket be kell állítani.

A melegindítás javítása szoftveresen is megtörtént.



 
Audi A8 3.3 TDI V8 chiptuning, 1. kép - Audi A8 V8 3.3TDI chiptunig
Audi A8 V8 3.3TDI chiptunig
 
Audi A8 3.3 TDI V8 chiptuning, 2. kép - Audi A8 V8 3.2TDI chiptuning flash leforrasztás kiolvasás
Audi A8 V8 3.2TDI chiptuning flash leforrasztás kiolvasás
 
Audi A8 3.3 TDI V8 chiptuning, 3. kép - Audi chiptuning, majd visszaforrasztás
Audi chiptuning, majd visszaforrasztás
 
Vissza: Referenciák