ProTechnic Motorsport Kft. - Chiptuning. Fékpadi mérések. Egyedi autók építése.
 
Vissza: Referenciák

VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning dpf kikapcsolás teljesítményméréssel

VW Golf 1.6 TDI 105le chiptuning...
A tulaj koromszűrő nélkül hozta az autót és kért rá egy ütős chiptuningot... elég régóta szenvedett már az autóval, porlasztócsúcs, egr szelep és dpf hibák véletlenszerű előfordulásával... Ezen motorokra jellemző, hogy a kilométerek előrehaladtával egyre kevesebb a csúcsok által bejuttatott üzemanyag mennyiség, így alulról elképesztően szarul mennek... Kellő üzemanyaggal és jól beállított turbó geometriával azért elég jó eredményt lehet elérni... 1600 körül 300Nm egy nagyobb térfogatú motor is megirigyelné... Én sem akartam hinni a mérés végén... Eddig zömmel 330-340Nm nyomatékcsúcsot tudtam mérni és 150 lóerő körül... A jól beállított csúcsokkal sikerült 363Nm elérni a negyedik módosítással... Ami mondanom sem kell a teljesítmény mérés nélkül közel sem lett volna ennyire eredményes...

 
VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning dpf kikapcsolás teljesítményméréssel, 1. kép - VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning dpf kikapcsolás teljesítményméréssel
VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning dpf kikapcsolás teljesítményméréssel
 
VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning dpf kikapcsolás teljesítményméréssel, 2. kép - VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning dpf kikapcsolás teljesítményméréssel
VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning dpf kikapcsolás teljesítményméréssel
 
VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning dpf kikapcsolás teljesítményméréssel, 3. kép - VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning dpf kikapcsolás teljesítményméréssel
VW Polo 1.6 CRTDI chiptuning dpf kikapcsolás teljesítményméréssel
 
Vissza: Referenciák